10 החופים הטובים בתל אביב – חוות דעת על החופים

רוצים להשתזף בשמש ולהרגיש את החול מתחת לרגליים שלכם? אל דאגה, בחרנו כמה מהחופים הכי מגניבים בתל אביב שבהם תוכלו להינות.

מיפו בדרום ועד לנמל תל אביב בצפון, הדגשנו את החופים המעניינים ביותר של תל אביב, עם קו חוף ידידותי, הנחשב לאחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם. שם תוכלו להזיע במפגש מטקות אינטנסיבי, לשחק כדורעף בחוף גורדון, או פשוט לנוח ולספוג את השמש. 

לא צריך להוציא שקל על החופים האלה; הם מציעים בידור בשמש בתל אביב בעלות אפסית. לאחר רדת החשיכה, התקלחו במהירות במלון הבוטיק או ההוסטל שלכם בתל אביב וצאו אל לעיר לנשנש במסעדות של תל אביב המגישות הכל, מפירות ים ועד מאכלים מהמטבח האיטלקי.

אז בואו נתחיל- 10 החופים הטובים בתל אביב:

חוף הילטון 

לצד הסצנה הגאה, חוף הילטון תפס גם נישה בשוק ספורט המים. מועדון סי סנטר מציע שיעורי גלישת רוח וקיאקים, עם שיעורים מיוחדים למתחילים ולילדים. עם מסעדות רבות המגישות מגוון של אוכל חוף, הילטון ביץ' מושלם לבילוי יום או לילה, קיץ או חורף.

חוף הילטון בתל אביב | טיול בטיילת תל אביב

חוף ירושלים (גאולה)

החוף, המכונה "חוף מתכות", כיוון שיש בו תקתוק בלתי פוסק במשחק האהוב על צופי החופים הישראלים. תמיד תוכלו לבחור האם להצטרף למשחק הלוהט או להתקרר בים. ממש מעבר לכביש, תוכלו לחטוף ארוחה קלה באבולעפיה בתל אביב (מאפייה ערבית מפורסמת ביפו) או לשתות מיצים טריים וקוקטיילים ב-Shakes Pri הסמוך. קפה חוף צפון בטיילת מרווח ומושלם לצפייה בשקיעה.

חוף גורדון 

בחוף גורדון יש מגרשי כדורעף ובריכת מים מלוחים יפהפיה המוקפת במדשאות למנוחה. על קו המים תמצאו מסעדות רבות המגישות מנות קלאסיות כמו ארוחת בוקר ישראלית, דגים טריים, כריכים ומגוון עצום של סלטים. לאחר השקיעה, בברי החוף השונים באוויר הפתוח, הנופשים יכולים להשתעשע עם תקליטנים, משקאות וריקודים.

חוף בוגרשוב

חוף בוגרשוב הוא המקום המושלם. תיירים ומקומיים כאחד אוהבים לבלות ברצועת החוף העמוסה הזו, ואי אפשר להאשים אותם! שבו על החול ותיהנו מהנוף של הים התיכון המשגע מצד אחד, ומהאדריכלות של תל אביב מצד שני. חוף בוגרשוב הוא ללא ספק המקום הטוב ביותר. בנוסף, אם אתם רעבים, יש שפע של מסעדות טעימות במרחק צעדים ספורים מהחוף.

חוף בוגרשוב בתל אביב | יום כיף בחופי תל אביב

חוף מציצים

בחוף האגדי הזה תמצאו מסעדות על החוף המציעות אוכל טוב, בר טרקלין בו תוכלו להירגע עד מאוחר, וכיסאות נוחים. בחוף יש מגרש משחקים, שירותים נקיים והוא נמצא במיקום מעולה במרחק דקות ספורות מנמל תל אביב, קל להבין מדוע מציצים הפך לחוף המועדף הן למשפחות והן לצעירים.

החוף המערבי 

ממוקם על קו החוף הדרומי של תל אביב, מערבי ("החוף המערבי"), הלא הוא חוף מנטה ריי, הוא החוף החולי האחרון לפני יפו. מערבי הוא למעשה קו חוף פתוח שלרוב יש בו גלים גבוהים כאשר בחופי גלישה אחרים יש גלים נמוכים יחסית. זהו חוף מהנה שגולשים אוהבים לבקר בו בעיקר בקיץ, עם מים צלולים יחסית, קרקעית חולית וגלים שנשברים גם שמאלה וגם ימינה.

חוף פרישמן

לחוף הרחב הזה יש כניסה רדודה למים, מה שהופך אותו למקום מצוין עבור משפחות עם ילדים. למי שמתעייף מלשכב כאן כל היום, יש מגרשי כדורעף חופים, וגם מסלול כושר שבו אפשר להתאמן. יש שפע של מסעדות וברים על קו המים של תל אביב בקרבת מקום, כך שלא תצטרכו ללכת רחוק כדי לאכול. לדוגמה, SoFrishman ממוקם ממש על החוף ומגיש משקאות מרעננים וחטיפים. בחוף יש גם עמדת עזרה ראשונה, מצילים ושירותים וכן כסאות נוח ושמשיות להשכרה.

חוף פרישמן בתל אביב | החופים הטובים ביותר של תל אביב

בננה ביץ'

כאשר אתם נמצאים בבננה ביץ'תוכלו לראות משמאלכם את יפו העתיקה, ומימינכם את הרצועה המודרנית של תל אביב המלאה בבתי מלון. 

חוף עג'מי

אזור חוף עג'מי, ממש דרומית ליפו העתיקה, הוא מקום מקסים לברוח מתל אביב. מדרגות הסמטה המובילות לחוף, כמו גם הכנסייה המארונית, מציעות למבקרים נקודת מבט היסטורית על רצועת החופים המודרנית. בסוף הטיול שלכם בחוף עג'מי, הקפידו לעצור ליד מסעדת אבו חסן המפורסמת לחומוס מדהים שייתן לכם את האנרגיה לחקור עוד או לחלופין ייקח אתכם אל החדר שלכם במלון לשנת צהריים איכותית.

חוף הדולפינריום

הקהל האקלקטי ברצועה זו כולל מבוגרים, צעירים וילדים הנעים יחפים לקצב המדבק של התופים, מקומיים ומוזיקאים המנגנים בכלי הקשה שלהם, מוחאים כפיים לקצב או רוקדים איתם. גולשים צעירים מגיעים לכאן גם כדי לקבל שיעורים במועדון גלישה שנמצא ממש על החוף.

מאמרים מומלצים:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המומלצים שלנו

בין אם אתם מגיעים אלינו לצרכי עסקים או חופשה אורבנית, מלון הבוטיק ללה מציע מיקום אסטרטגי המאפשר ליהנות מכל האטרקציות החמות בעיר תל אביב ומחוצה לה
למעבר למומלצים ←

מאמרים נוספים

10 המלונות הטובים בתל אביב | חופשה בתל אביב

10 בתי המלון הטובים בתל אביב

ישראל זה המקום האידיאלי לחופשה אם חפצה נפשכם לנפוש בחופי הים התיכון. כמעט 4 מיליון תיירים מבקרים בישראל מדי שנה. ישראל מתאימה לא רק לחופשת

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם? שתפו