10 בתי המלון הטובים בתל אביב

ישראל זה המקום האידיאלי לחופשה אם חפצה נפשכם לנפוש בחופי הים התיכון. כמעט 4 מיליון תיירים מבקרים בישראל מדי שנה.

ישראל מתאימה לא רק לחופשת חוף, אלא גם לשופינג, וקמפינג. ישראל נקראת לעתים קרובות ארץ שלוש הדתות, כי ההיסטוריה של שלוש דתות העולם מרוכזת כאן. כמדינת תיירות, ישראל מציעה מבחר עצום של מקומות לינה ומלונות לכל כיס.

במבחר זה אספנו 10 מהמלונות הטובים בתל אביב!

מלון נורמן תל אביב

מלון זה, למרות עלותו הגבוהה, זכה לפופולריות בקרב תיירים. יש לו מיקום נוח בעיר, הוא נמצא כמה רחובות מהרחוב הראשי של תל אביב, שדרות רוטשילד.

הנורמן ממוקם בשני מבנים המחוברים בעזרת מרפסת בה יש שלל של פירות הדר. יש גם בריכת גג מפנקת, שתי מסעדות וספא.

מלון דריסקו בתל אביב

מלון זה נבנה על ידי שני אחים אמריקאים, שעל שמם הוא נקרא. הוא נוסד בשנת 1866 ושופץ לאחרונה. סלבריטאים כמו מארק טווין ותומס קוק אפילו שהו במלון.

למלון דריסקו עיצוב בהשראה עות'מאנית, ציורי קיר מגולפים בעבודת יד ומיקום מעולה בדרום תל אביב.

מלון סטאי

למי שרוצה לגעת בהיסטוריה, עדיף לבחור במלון Setai Tel-Aviv. הוא ממוקם במקום מבצר אבן בן 900 שנה, ששימש כבית סוהר עות'מאני. המלון משלב בין הסגנון המודרני של המזרח התיכון לבין חומות האבן של מבצר עתיק.

המיקום טוב מאוד, ניתן להגיע לחוף תוך כמה דקות. האטרקציה המרכזית של הסטאי תל אביב היא בריכת הגג עם נוף מדהים של הים התיכון.

מלון דה ג'אפה

מלון זה ממוקם בראש גבעה בלב רובע יפו האופנתי של תל אביב. הוא מציע נוף פנורמי של הנמל בן 4,000 השנים והים התיכון.

מלון יפו שוכן במנזר ובית חולים לשעבר, ומשלב אדריכלות עתיקה עם עיצוב מודרני. ניתן לבחור חדר בחלק של הבניין שנבנה במאה ה-19 או באגף החדש שנבנה.

לייטהאוס תל אביב

אחת האפשרויות הכי ידידותיות מבחינת תקציב ברשימה זו היא Lighthouse by Brown Hotels. למרות המחיר המשתלם, הוא בשום אופן לא נחות מהמתחרים היקרים יותר.

המיקום שלו נוח מאוד – במרחק הליכה נמצא פארק מאיר, כיכר דיזנגוף, רחוב שינקין, בריכת גורדון ועוד ועוד. חלק מהחדרים מציעים נופים מדהימים של הים, שגם הוא קרוב מאוד למלון.

מלון רוטשילד

מלון זה הוא אחד הפופולריים ביותר בתל אביב. הוא שוכן בבית מסוגנן בשדרת רוטשילד האופנתית ובמרחק של שתי דקות נסיעה מרחוב הקניות שנקין.

מעניין שבניין המלון מעוצב בצורה כזו שההשפעה המזיקה על הסביבה מצטמצמת למינימום. במלון מסעדה, בר, חדרים נוחים עם מרפסות ותפריט צמחוני.

מלון קרלטון תל אביב

למי שרוצה ליהנות מהים ב-100%, מלון קרלטון יהיה בחירה נהדרת. הוא ממוקם במרינה המרכזית של תל אביב.

האורחים יכולים לצפות לים התיכון מחדרם או לעלות לגג בו ממוקמת הבריכה החיצונית. המיקום שלו נוח מאוד – חמש דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית של העיר.

רויאל ביץ' תל אביב

מלון זה נהנה ממיקום נוח מאוד, 500 מטר משוק הכרמל, הנמל, אזור נווה צדק ואטרקציות רבות נוספות. הוא ממוקם על קו המים של הטיילת והוא פופולרי בקרב תיירים.

במלון רויאל ביץ' יש בריכה חיצונית, מרכז כושר, מסעדה, מרכז בריאות, ספא.

מלון קראון פלאזה תל אביב

ישנם מספר מלונות עסקים גדולים בתל אביב, אך קראון פלאזה מוכר כאחד הטובים ביותר. הוא מציע תנאים אידיאליים לאנשי עסקים, מחדרים נעימים ועד אולמות אירועים גדולים עם קיבולת של 100 איש.

ממש במלון יש מרכז עסקים בו ניתן לשלוח פקס, להדפיס כל מסמך ולקבל שירותים טכניים נוספים. גם המיקום שלו נוח מאוד – קרוב לבנייני העסקים והממשלה של תל אביב.

ללה מלון בוטיק ביפו

ואחרון חביב זהו מלון בוטיק "ללה" אשר נמצא ביפו. כמו שבטח כבר הצלחתם לנחש מדובר במלון שלנו. מלון ללה הוא מלון בוטיק ייחודי אשר נמצא כ10 דקות הליכה מאחת האטרקציות החשובות שיש ביפו והלוא הוא שוק הפשפשים.

מלון בוטיק ללה ביפו תל אביב | חופשה בתל אביב
מלון בוטיק ללה ביפו תל אביב | חופשה בתל אביב

בשוק תוכלו לבלות גם בשעות הבוקר צהריים וגם בשעות הערב, והאווירה תהיה שונה וייחודית בכל אחת מהשעות. כמובן מהשוק מומלץ להגיע לטיילת תל אביב ולעשות סיבוב בחוף הים.

החלק בו ממוקם המלון הוא השלב השלישי שנוסף לבניין ששימש כחלל אורוות הסוסים של משפחת אל-עזה שהיא משפחה מצרית אשר הגיעה ליפו בשנות ה-30 של המאה ה-19.
ניתן לראות שבעמודים בחלל האורווה הושקעה עבודה עיצובית רבה, מה שמרמז שקומת הקרקע שימה גם כח'אן.
במקום נותרו שרידים של השוקת המקורית (תציצו במחסן ) ושל טבעות ברזל הנעוצות בקירות ששימשו לקשירת הבהמות (מצאתם בלובי? עוד אחת מתחבאת בחדר 2)
מעלינו, הקומה השנייה שימשה כקומת מגורים מפוארת, עם חללים גדולים ומרפסת.
והיום
ללה – הוא מלון בוטיק קטן, בעל 12 חדרים. אווירה אינטימית ומיוחדת עם אנרגיות טובות.

אנו מזמינים אתכם לבצע הזמנה דרך האתר שלנו במחיר מבצע! כמובן שאתם גם יכולים ליצור איתנו קשר ואנו נסייע לכם בכל הדרוש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המומלצים שלנו

בין אם אתם מגיעים אלינו לצרכי עסקים או חופשה אורבנית, מלון הבוטיק ללה מציע מיקום אסטרטגי המאפשר ליהנות מכל האטרקציות החמות בעיר תל אביב ומחוצה לה
למעבר למומלצים ←

מאמרים נוספים

10 המלונות הטובים בתל אביב | חופשה בתל אביב

10 בתי המלון הטובים בתל אביב

ישראל זה המקום האידיאלי לחופשה אם חפצה נפשכם לנפוש בחופי הים התיכון. כמעט 4 מיליון תיירים מבקרים בישראל מדי שנה. ישראל מתאימה לא רק לחופשת

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם? שתפו