בית מלון זול בתל אביב

בית מלון זול בתל אביב הוא בדרך כלל מה שאנו מחפשים כאשר אנו רוצים חופשה תל אביבית. זה מובן שאנו מחפשים מלונות זולים בתל אביב, הרי אנו לא רוצים להוציא סכומים מיותרים.

אך מצד שני עלינו להיות זהירים, איננו רוצים מקום עלוב שלא נעים להיות בו – זוהי ממש אינה החופשה שאנו מחפשים. אתם מחפשים מלונות זולים וטובים בתל אביב. והאמת שלפעמים גם כדאי לשלם קצת יותר בשביל להיות בטוחים שתקבלו את החופשה הטובה ביותר.

בית מלון זול בתל אביב ללה | מלון לזוגות בתל אביב

בית מלון בתל אביב זול

מלונות בתל אביב במחירים זולים אפשר למצוא, רק צריך לדעת איך לחפש. מלונות זולים וטובים בתל אביב לפעמים מתחבאים מתחת לרדאר. הם לאו דווקא במקומות שציפיתם למצוא אותם. הם נמצאים במקומות מיוחדים ויוצאי דופן – מקומות בהם יישנו ייחוד ועניין.

כאשר אנו חושבים על בית מלון זול בתל אביב, אנו חושבים על מלון בוטיק ללה. מלון זה שוכן במבנה היסטורי אשר היה שייך בעבר לאחת המשפחות המשפיעות ביפו.

משפחה שהגיעה ממצרים בשנות השלושים של המאה התשע עשרה. הם הותירו אחריהם מבנה מיוחד, עם סגנון מזרח תיכוני הכולל קירות אבן ואדריכלות אותנטית של אותה התקופה.

ולאחר שנים של הזנחה, הוא הוסב למלון בוטיק המציע 12 חדרים בעלי אווירה ועיצוב ייחודיים. אלו המחפשים מלונות זולים בתל אביב ללילה, יוכלו להיות מופתעים מהרמה הגבוהה ועצמת החוויה.

בתי מלון זולים בתל אביב לזוגות | יום כיף במלון בתל אביב ללה

אז מצאתם בית מלון בתל אביב בזול, עכשיו כדאי שנספר לכם קצת על המיקום. אמנם החדרים המפנקים לא יעשו לכם חשק לעזוב את המלון, בעיקר אם זו חופשה רומנטית, אך תמיד כדאי קצת לגלות את הסביבה.

מלון בוטיק ללה שוכן סמוך לאזורים האטרקטיביים ביותר בתל אביב, הלב התיירותי המיוחד של תל אביב. אולי כבר ניחשתם, אנו מדברים על יפו העתיקה.

שוק הפשפשים ונמל יפו נמצאים רק במרחק של 15 דקות הליכה מבית המלון. ובהחלט כדאי לעשות לשם גיחה. בין אם תרצו ליהנות מבריזה ים תיכונית בשעות הלילה, או כוס בירה צוננת בצהרי יום שישי.

שוק הפשפשים הוא אזור תוסס ומלא מסעדות ופעילויות. קשה למצוא מלונות זולים בתל אביב הנמצאים במקום כל כך טוב.

כדאי לכם גם לבקר בפלורנטין שהפכה למרכז בילויים בלילה, נווה צדק או האווירה המרגיעה של הגן הבוטני. והאמת שלא חסרות אטרקציות בתל אביב. תמיד תוכלו לשכור קורקינט ולגלות מקומות מעניינים, מסעדות, בתי קפה, ברים ואירועי תרבות.

לסיכום

אז בואו נסכם, אם אתם מחפשים בית מלון זול בתל אביב, אך שיהיה גם מלון טוב וברמה גבוהה – מלון בוטיק ללה הוא המלון עבורכם. 

למלון מספר יתרונות:

  • אווירה אקסלוסיבית, רגועה ושקטה. יש רק 12 חדרים במלון.
  • קרבה לאזורי בילוי אטרקטיביים.
  • חדרים מעוצבים בעלי אווירה היסטורית יוצאת דופן, אך מצוידים במיטב הפינוקים המודרניים.
  • צוות חם שיעשה הכל על מנת להנעים את זמנכם.

אבל יש עוד משהו ששכחנו לספר לכם. באמצעות בית המלון תוכלו לקבוע טיפול באחד ממועדוני הספא האותנטיים ביותר בתל אביב, מקום בעל אווירה מיוחדת התואמת לסוג החוויה של בית המלון. בעזרת בית המלון תוכלו לקבל הטבות והמלצות מיוחדות במקום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המומלצים שלנו

בין אם אתם מגיעים אלינו לצרכי עסקים או חופשה אורבנית, מלון הבוטיק ללה מציע מיקום אסטרטגי המאפשר ליהנות מכל האטרקציות החמות בעיר תל אביב ומחוצה לה
למעבר למומלצים ←

מאמרים נוספים

10 המלונות הטובים בתל אביב | חופשה בתל אביב

10 בתי המלון הטובים בתל אביב

ישראל זה המקום האידיאלי לחופשה אם חפצה נפשכם לנפוש בחופי הים התיכון. כמעט 4 מיליון תיירים מבקרים בישראל מדי שנה. ישראל מתאימה לא רק לחופשת

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם? שתפו