5 סודות למציאת מלונות בתל אביב במחירי רצפה

כאשר אנחנו חושבים על חופשה מושלמת אנו חושבים על בית מלון ומנוחה.

אם לינה במלון בתל אביב במחיר מציאה נשמע לכם כמו חלום בלתי מושג, המשיכו לקרוא. תאמינו או לא, יש כמה סודות שבעזרתם ניתן למצוא מלונות זולים בתל אביב.

מלונות בתל אביב במחירי רצפה | בית מלון בוטיק ללה

בתור התחלה נספר לכם כי הטריק הטוב ביותר בו תוכלו להשתמש על מנת למצוא חדרים במחירים זולים יותר הוא לא להישאר בבתי מלון בימי שישי ושבת. רק על ידי החלפת ימי החופשה משבת לראשון, תוכלו לקבל גישה למבצעים והצעות בלעדיות, וכך אתם חוסכים כסף בתהליך.

איך למצוא בתי מלון בתל אביב במבצע?

1.הזמנה מאתר המלון או בדלפק הקבלה – בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים משתמשים באתר כמו טריפ אדווייזר (TRIP ADVISOR) ובוקינג (BOOKING) על מנת למצוא דילים לבתי מלון, טיסות וכו.

אך רק מעטים יודעים כי לפני כל הזמנה שאתם מבצעים כדאי להיכנס לאתר המלון עצמו ולבדוק האם במקרה בו ההזמנה נעשית באופן ישיר מהאתר או מהקבלה ניתן לקבל הנחה.

בצורה כזו תוכלו בקלות לחסוך לעצמכם כמה שקלים ולמצוא את המבצעים השווים ביותר.

כמובן שאנו רגילים להשתמש בבוקינג ולהיכנס לאתר של המלון מצריך מאיתנו פעולה מיותרת, אך אל תזלזלו במבצעים שתוכלו לקבל במידה ותעשו פעולה זו.

מלון בוטיק בתל אביב | ללה מלון זול ביפו

2.דילים דקה 90 – מלבד זאת אנו גם ממליצים להיכנס לאתרי דילים של הדקה ה90 ושם בטוח תוכלו למצוא מלון או שניים אשר מציע חדרים במחירי מציאה ברגע האחרון.

אבל במידה ואתם מתכננים מראש ולצאת לטיול בדקה ה90 פחות מדבר אליכם, אתם כמובן מוזמנים לפעול על פי הטיפ הנכתב מעלה.

3. הזמנה בפעם הראשונה – אתרים ואפליקציות רבות מציעות למשתמשים בפעם הראשונה הנחות אטרקטיביות. נצלו זאת וחפשו אפליקציות שונות מהן תוכל להזמין. חלק מהאתרים מספקים גם את השהות ביום הראשון שלך בחינם כאשר מזמינים דרכם.

4. זמן שהייה ארוך יותר – בתי מלון מעדיפים לעתים קרובות מישהו ששוהה תקופה ממושכת יותר, ברצף, בהשוואה לשהייה קצרה יותר. זו הסיבה שהם מציעים יותר הנחות לאנשים שמבצעים הזמנות לטווחי זמן ארוכים יותר.

הסיבה מאחורי זה היא שכאשר מישהו שוהה לתקופה ממושכת יותר, עלות העבודה היומיומית של הניקיון, החלפת הסדינים ושאר הפריטים בחדר בהתאם לצרכי הלקוח מצטמצמת ובתמורה, היא מוצעת כהנחה.

5. הזמנת חדרים מראש – אפשר להזמין מלון הרבה לפני הביקור. היתרון המשמעותי ביותר במצב זה הוא האפשרות לביטול חינם. למרות שהמלון יגבה ממך קצת יותר עבור מדיניות ביטול חינם, זה שווה את זה למקרה שתבצעו את התשלום ולאחר מכן תשנו את התוכנית ברגע האחרון.

הזמנה מראש היא גם יתרון עבורכם כי תוכלו להזמין חדרים בתעריף זול בהרבה, וגם לשקול אפשרויות אחרות של מלונות.

מאמרים מומלצים

לסיכום

לסיכום אנו רוצים לומר כי למרות שרבים לא מאמינים כי אפשר למצוא מלונות בוטיק במחירים זולים בתל אביב, זה אפשרי!

אם תעקבו אחר הטיפים שלנו, אנו בטוחים ב100% כי תמצאו בדיוק את מה שאתם צריכים.

אנחנו תמיד פה לכל שאלה ויותר מנשמח לתת לכם מענה. אתם תמיד מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם באתר או לחייג 035100103.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המומלצים שלנו

בין אם אתם מגיעים אלינו לצרכי עסקים או חופשה אורבנית, מלון הבוטיק ללה מציע מיקום אסטרטגי המאפשר ליהנות מכל האטרקציות החמות בעיר תל אביב ומחוצה לה
למעבר למומלצים ←

מאמרים נוספים

10 המלונות הטובים בתל אביב | חופשה בתל אביב

10 בתי המלון הטובים בתל אביב

ישראל זה המקום האידיאלי לחופשה אם חפצה נפשכם לנפוש בחופי הים התיכון. כמעט 4 מיליון תיירים מבקרים בישראל מדי שנה. ישראל מתאימה לא רק לחופשת

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם? שתפו